onsdag 10 oktober 2012

Underbara höst!

Fantastiskt höstväder idag!
Lektionsfri dag idag. Blev väckt tidigt av hantverkarna, som fortfarande håller på i övriga huset, så morgonen tillbringades i soffan och en inlämningsuppgift blev i stort sett klar. Sedan fick det bli träning. På väg hem i det soliga goa vädret tog jag lite foton med min mobil, så bilderna blir därefter, men ni fattar hur fint det är idag, eller hur?!. En sån här dag skulle man ta med sig lite goa vänner, gott att äta och gå en sväng vid hav eller i skog, gottigt! Istället kommer jag att städa bort mina frodiga blommor från balkongen och baka lite bröd.

Moahahahaaaa!
Förlåt mig men uggs med paljetter är kanske inget jag skulle välja. Fick skynda mig för att hinna ta ett foto av dem innan hon gick av. När solen träffade dem spred de massa fina solprickar runt sig :) Tycker allt att tjejen var modig med sina paljettprydda fötter :)


Vad tycker DU är det bästa med hösten?

1 kommentar:

Mina dagar sa...

Ja hösten ÄR underbar!! I love it!

Hihi...ja dom där uggsen kanske hon bara skulle ha haft inomhus. Tänk dig regn och slask huuuu då sprider dom säkert inga solprickar runt sig...(skriver den negativa 47åriga kvinnan;))

Kraaaam