onsdag 24 oktober 2012

100 spänn ...

... betalade jag för allt detta, inte så pjåkigt garnfynd eller hur!?


Då ska vi se om jag lyckas fälla trädet...
 

Tack tack E för hjälpen med fotograferingen :)

Dags att ge sig på nåt av mina ufon tro? Jag hör till den kategorin som inte startar upp projekt efter projekt, efter projekt, då skulle jag aldrig få något färdigt.
Det som ligger är mina hjärtesockar, ett par flätsockar, en tröja och en randig sjal. Vad lockar mest?? Hmmmm.
Önskar trevlig onsdag!

4 kommentarer:

Evelina sa...

Spara tröjan till våra stickkvällar vi ska ha framöver :)

Elle sa...

Värst vad produktiv du varit då! Jag stod just i affären och höll sockgarn i handen. Men jag lyckades inte övertyga mig själv om att köpa det. Dessutom var det väldigt tunnt och är nog inte lämpligt för otåliga nybörjare.
Snyggt blev det - tycker dessutom om färgerna, som passar jättebra till din jacka.
Jaha...blir det en tröja nu eller...?
;)))

skapa och inreda sa...

Ser så varmt och skönt ut!
Snyggt blev det också, härliga färger.
Annika

Hedvig sa...

Ett riktigt fynd! Ser lagom gossigt ut för denna årstiden också! :)