söndag 28 oktober 2012

Sol och frost

På rad
 



Alltid lika skönt att ta en promenad en sådan här fin, solig och kall dag.

Vintern närmar sig, härom dagen snöade det men det töade/regnade snabbt bort. I natt har det varit ett par minusgrader. Det nöp i näsan när jag var på väg hem efter en mysig kväll med C och P. Vi kikade först på en fin konsert i Domkyrkan och sen gick vi på pub. Har ni möjlighet så gå på Pro Musicas julkonsert, den är mysig och fin, jag har sett den två gånger :)

Nu är det bara 34 ökningar kvar tills jag får börja på spetskanten.

Må så fint i vintersolen!

1 kommentar:

Elle sa...

Samma här - frost och sol.
Vilken häftig upp-för-trädet-bild du gjort! Det måste jag testa när jag är ute och promenerar med Mr Canon nästa gång!
Nu ska jag snart tända kaminen och sen blir det soffan och en god bok!
Hos dig blir det ökningar antar jag... ;)))