onsdag 26 oktober 2011

Musculus intercostalis och spina scapula


Det är väldigt mycket av det här just nu i mina tankar och framför ögonen.
Vi har tenta nästa vecka.
Två datatester avklarade denna vecka.
Det går bra :) Än så länge...

Har skönt nog kommit igång med den länge efterlängtade träningen.
Den behövs om jag ska orka.
Så därför blir det inte så mycket tid över till garn och stickor :(
Passade i alla fall på att köpa lite Alpackagarn på rean, tänkt till ett mobilfodral och en termos. Eftersom jag går till skolan kommer termosen att frysa i vinter,
då bli kaffet kallt, det är inte gott!
Får trösta mig med ett långt lov mellan terminerna vid jul och nyår :)
Jo, lite ska jag hinna med att jobba också men sen får det bli vila OCH stickning :)

Må så gott, igelkott!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Det är vackert med latin! Underbart att kunna så många fina ord!
ÅH! Termosfodral, genialt, det måste jag med ha! :-)

Anonym sa...

Good luck on your exams, I'm sure you'll do very well!

Elle sa...

Skönt att det går bra för dig med studierna.
Häftigt med lite latin. Jag är glad om jag lyckas lära mig ett blomnamn på latin.
Ha en skön helg!
Kram Elle

Skräddardotter sa...

Sitter just o pluggar latin o grekiska...kul att jag snubblade in på din sida!