torsdag 8 september 2011

Sydkorea

Ännu en sporrande skoldag har passerat men ack så trött i huvud och ögon jag blir. Är förstås fortfarande förkyld så det gör mig inte piggare och klarare, men jag börjar få en goare känsla i kroppen :)
Idag var vi på studiebesök på en vårdcentral, det var så roligt att lyssna på vad läkarsekreteraren hade att berätta. Hon har jobbat med yrket sedan 1970, men några perioder med annat. Yrket har utvecklats mycket sedan dess och hon ser fortfarande en utveckling framåt. Spännande!

För ett tag sedan upptäckte jag att jag åter fått många besökare på bloggen från Sydkorea. Jag hade inte ens skrivit ett inlägg med "vulgära" ord. Kikade på etiketterna till inläggen som haft besök och upptäckte att den gemensamma nämnaren var njutning. Suck, jag vill inte öka besöksstatistiken på något annat sätt än att de som kommer hit är här för att de vill läsa just mina inlägg. Jag tog helt enkelt bort etikettordet från inläggen. Än så länge har inga Sydkoreaner hittat hit efter det.


Hm, nu får jag nog försöka skapa lite ordning och reda bland mina skolpapper.



Hur har din dag varit?

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

ojdå, hade ingen aning att man skulle ha koll på sina etiketter.

Anita Tørmoen sa...

Obs, slik kan det gå. Høres ut som du har mye spennende i vente på skolen:)

Elle sa...

Inte konstigt om du är trött efter skola och förkylning.
Kul att du utbildar dig!
Ha en skön helg!
kram Elle

Rosenvante sa...

Finns nått att hämta vid mig. :)