söndag 31 juli 2011

Det tar sig!

Tänkte jag skulle sätta mig på cykeln idag och ta mig en sväng. Bl.a. äta lunch någonstans på stan, titta på rosor i Trädgårdsföreningen och bakluckeloppisen i Slottsskogen. Men jag kom inte riktigt iväg, jag pillade med det ena och det andra och var ju tvungen att prova min top jag stickar.
Ja, det var kanske någon som tyckte att jag inte skulle ut, just då. Tur var väl det för just nu vräker regnet ner. Käkar lunch hemma istället så får jag hoppas att det lättar lite senare, är så himla sugen på att cykla. Det är skönt, somrigt och en frihetskänsla.

Det tar sig! Och jag gillar den, både färgen och snittet. Mmm, jo, den kommer att bli varm, såklart! Det är ju ull i (tänkte inte på det...)! utöver silket. Var nog inte meningen att den skulle bli färdig tidigare i sommar...
:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den blir ju suuuuperfin!

Bland nystan o papper sa...

Tack Ulla :)

Therese sa...

Oh va fin den blev! :)
Ull hoppla då :P