lördag 10 december 2011

Stickar

och lyssnar på underbara Coldplay.


2 kommentarer:

Susilull sa...

Ja, det är ett riktigt inne-väder vi har! Hoppas också på snö och lite julstämning ute snart!
Men inne är julstämningen ganska hög, har ju bakat som jag skrev om och för en stund sen kom de sista tomtarna ner från loftet.
Så nu skall vi förbereda lite mat så vi kan bänka oss och kolla lite Nobel-galaklänningar!

Ha en skön helg!

Rosenvante sa...

Hörde på radion att det varit översvämningar nere vid er, var det det som hänt vid dig?
Här har jag inte hört om nått gått sönder eller om det hänt nått. Men det blåser fortfarande men inte lika häftigt som i natt.
Vi har gjort stan idag, mycket pengar fick vingar, men jisses så mycket kul o fint vi fick tag på. Nu är det bara en grej vad jag kan komma på som vi saknar. Filen är också inköpt så i morgon får jag baka bröd.
Jag ska snart sätta mig o sticka lite också, det är konstigt så det kan dra i den tarmen, sticktarmen alltså.
Ha en fortsatt skön kväll.