onsdag 21 december 2011

Bråda dagar


Tack snälla Rosenvante för presenten!
Teet luktar ljuvligt och fåren (sockar och servetter) är så fina :) För någon vecka sedan skickade jag Rosenvante en "julöverraskning". Egentligen var det väl inte så mycket överraskning eftersom jag bett om hennes adress. Jag stickade en mössa för ett tag sedan som jag inte tyckte passade mig så bra. Rosenvante såg inlägget och skrev en kommentar att hon tyckte om den. Fint tänkte jag den ska hon få. Roligast hade varit att skicka den till henne utan att be om adressen. Det glädjer mig att hon blev glad för mitt paket :D
Inte hade hon heller behövt skicka mig något, men det är klart att jag blir glad!

Skolan är slut för i år och nu passar jag på att jobba extra denna vecka. Fullt ös med andra ord. Öppettiderna är förlängda och tempot uppskruvat fler gånger om. Märks att vi blir trötta i huvudet när det är inte behövs så mycket för att få kollegorna att bryta ihop i fnissanfall på eftermiddagen. I tisdags jobbade jag det senaste passet vilket medförde att jag var hemma strax innan 22. Riktigt så sent jobbar jag inte resten av veckan, ska ev. försöka hinna med att titta på stadens julevenemang längs Avenyn, hade gärna gått på julkonsert men jag får se hur jag får ihop det. Men snart närmare sig ledigheten, "den som väntar på något gott!"

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Susilull sa...

Gulligt! Kul med såna överraskningar!

Önskar dej en riktigt skön och
God Jul!

Hedvig sa...

En riktigt god jul önskar jag dig! :)