torsdag 30 september 2010

På G


Japp, då är det bara att sätta igång! Symaskinen på plats, tygerna tvättade och strukna. Dags att skrida till verket, det är bara tiden som saknas just nu...
Så ska jag bara klura ut hur jag vill ha mina kassar, har bilden någorlunda klar hur jag vill ha min första.
Idag är det fint väder så en solig höstpromenad står överst på schemat.


Yep, I´m ready to start! The sewing-machine is on place, the fabrics washed and ironed. It's just time that is missing right now...
I'll also figure out how I want my bags, but I have a pretty clear picture how I want my first one.
Today it is nice weather so I will enjoy a sunny autumn walk.

:D

2 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att din promenad inspirerar dig i ditt skapande. Det ser inbjudande ut med symaskinen och tygerna framplockade.
Maria

Anita Tørmoen sa...

Blir spennende og se hva du skal lage:)