lördag 20 mars 2010

En gnutta sol

Denna vecka har det inte blivit så mycket stickning, annat har tagit plats. Har i alla fall hunnit byta ut garnet och kommit en liten bit på koftan. Det ser lovande ut :)



Tittar ut genom fönstret och ser en gnutta sol som smeker väggarna på huset tvärs över gatan. Skönt, det känns att våren är på väg. Längtar efter att få ordna med min lilla balkong och njuta av de stunder jag får där. I år blir det stickning på balkongen :)
Imorgon går jag på stickcafé och nästa helg är det kalas på Grötö. Jag ska göra en utflykt dit och hoppas på gott väder så jag kan ta med lite fika och sitta ute och njuta. Har aldrig varit där och jag är hemskt nyfiken. Köpa garn kommer jag med all sannolikhet att göra :)
Det ska bli kul att vara med på ett stort evenemang, med baaara sticknördar ;)

Må så gott!

1 kommentar:

knitbyme sa...

Hejsan. Då kanske vi syns på Grötö. Kanske ska med i morgon oxå men har inte bestämt mig. Du får se till att gå med i handarbeta på Yahoo men det kanske fler har tipsat dig om.