tisdag 9 mars 2010

1000 och paket! :D


Wohoo idag firar jag dubbelt!

Efter bara knappt två månader som bloggare har jag haft 1000 besökare, I like!
Gissa vad som damp ner i brevlådan, jo mitt Garn och tebytespaket, I like!
Titta vilket smaskigt innehåll:


Tack Christina i Linneryd som legat nerbäddad i sjuksängen. Hoppas du mår bättre nu. Har avnjutit dina praliner och en kopp kaffe i solen på min balkong idag. Smask!
Såklart har jag börjat sticka med det fina garnet, ett par pulsvärmare, se här:


Det blir en spiralmönstrad resårstickning, anas kanske redan. Ska bli spännande att se hur de kommer att se ut med det multifärgade garnet. Tror säkert garnet också kommer att räcka till en liten slinkig sjal att vira något varv runt halsen. Crazy Zauberball 75% ull 25% polyamid.

Det har varit helt underbart väder idag, har t.o.m. suttit och ätit lunch i solen på min balkong. Det är njutning det!

Go kväll.

3 kommentarer:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Ja nu kommer solen!
Tack för awarden.
Så himla kul.
Många hej och ett vårhopp från tant Kofta

Dedde_ sa...

Wow, det låter verkligen som om du har det varmt! Jag önskar jag också hade balkong och värme.
Tänkte också kort nämna att du har en jättefin blogg, jag gillar att läsa den. Jag blir inspirerad till att fortsätta med min stickning.

Ha det bra!

Bland nystan o papper sa...

Så roligt att jag kan inspirera! Det glädjer mig :)
Sitta i lä och med jacka på var det jätteskönt i solen.