onsdag 12 september 2012

Knasig, jag?

Ny fönsterdekoration?
Skolledig dag idag och jag skulle plugga och träna, bl.a. Träningen fick jag skippa med en gång, vaknade med ont i halsen. Trodde verkligen att jag skulle vara den som slapp förkylningen som härjar. Plugga gick väl så där för de river badrum idag också. Den gula bilen på bilden ovan har sedan cirkus 7 i morse sugit ut murbruk från rivningen. Nä, kände att jag behövde åka till IKEA och även köpa lite mat. Så fänkålen på bilden ska jag laga till, kan nog inte komma ihåg om jag använt det i matlagning tidigare. Färsk mango är i alla fall något jag gärna använder, fräscht och gott. När vi ändå pratar om mat, har varit sugen på scones det sista men har inte blivit av att baka.
Mums!

Nä, det var ingen smet, inte en ätbar i alla fall. Går kanske att äta men är nog inte att rekommendera... Men visst ser det gott ut?
Tror nog det får bli lite scones, kanske ikväll eller till helgen. Köpte smaskig marmelad i Kivik i somras som måste ätas upp.

Nu är i alla fall kaklingen på gång :)



Hur var det nu? Just det PLUGGA!
Nu har det i alla fall slutat att bullra.
Hmm, kaklaren sjunger... Tror inte han kvalar in till Idol.

2 kommentarer:

Amy sa...

I can't wait to see you bathroom when the renovations are complete.

I giggled when I saw your comment at the bottom about not qualifying for Idol...very funny!

Susilull sa...

Jobbigt med renovering på gång, men det lär ju bli jättefint när det är färdigt!

Krya på dej från förkylningen!