torsdag 2 juni 2011

Blandad kompott

Förvisso är veckan inte slut än men den har bjudit och kommer att bjuda på diverse. Sprang Blodomloppet ena dagen och hm, låg däckad nästa dag i magsjuka : / Vädergudarna har dränkt och ruskat om min balkong ena dagen och därpå översköljt den med hetta. Ja det är väl som livet är mest, upp och ner, hit och dit, berg o dalbana. (Och det kan ju bara bli bättre, eller?!.)


Ikväll är det Sip & Knit igen. För mig blir det en stunds mys inför kommande jobbhelg.
Nu, då, när det ska bli varmt och gosigt ska jag vara instängd hela dagarna på mitt jobb. Får gratulera dem som är lediga (jag menar det faktiskt, verkligen), skönt för dem (lite ynkar jag mig allt). Ja ja, jag får mitt snart också, det är ju inte såå långt kvar till semester, längtar! :D


Ett tredje provstick. Jag kom inte överens med det gula garnet, det kändes inte rätt (snacka om veleMaja), inte jag helt enkelt. Då är det lika bra att byta ut. Samma Sarah Tweed som i det gula.

Bilden till vänster är original men så blått är inte garnet. Har manipulerat bilden till höger för att få fram mer av den riktiga färgen. Havsgrönt, mjo, den heter faktiskt t.o.m. aqua.


Syns vi inte i eftermiddag på Evas så önskar jag en skön helg!

1 kommentar:

Visa Lisa sa...

Vet inte om jag lyckas ta mig till Evas idag... men jag ska försöka. Trasig bil ställer till det.
Och så har jag gett dig en award i min blog :D