torsdag 10 mars 2011

Fina reafynd

Har glömt att berätta om mina fina fynd från bokrean. Stickverk har jag lånat på biblioteket tidigare och den ger inspiration med fina bilder och insmugna stickbeskrivningar. I Vantar, mössor, sockor & sjalar finns fina tekniksbeskrivningar och grunderna i tvåändsstickning, om jag skulle få lust att börja med det. Sticka accessoarer är kort och gott fin i sin enkelhet. Inspirationskällor får man aldrig för lite av!


I have forgot to tell you about my bargains from the book sale. The need of sources of inspiration are endless!

8 kommentarer:

Renée sa...

Jag köpte den blåa boken, tyckte den var riktigt bra!

Lilli sa...

Hejsan! Jag köpte också boken "Stickverk" på rean. Tycker det var ett fynd! Håller med dig; boken innehåller mycket fint att bli inspirerad av :)

Anita Tørmoen sa...

Spennende bokfunn:)

Majstess sa...

Riktigt användbara böcker allihop!!

Rosenvante sa...

Så är det så härligt att bara bläddra och titta när man inte vet vad man ska eller vill göra.
Här har jag inte hittat nått alls i stickväg, det är lite väl snålt på hyllorna faktiskt.

Fru Elsa sa...

Fina, kul o bläddra i. Jag va också på jakt efter lite på rean, men hittade inget tyvärr.

mary-ann sa...

vilken tur du hade...här har vi bara kokböcker på rean...

4U2 sa...

Härligt, skall kolla de med, köpte en på rean.
Ha en fin lördag!