onsdag 19 januari 2011

Taraaaaaaa tara tamtataraaaaaa ( = Fanfar)

Efter att ha plitat ner alla deltagare i min utlottning i nummerordning skapade jag en slumpgenerator i datorns worksprogram. Följande vinnare har jag fått fram:

Vinnare av det röda Delight garnet går till Erica som bor i Adak i Västerbotten och bloggar under namnet Smurfhäxan

Det vita lingarnet reser till Ylva som bloggar i Sömmat, nålat och spunnet

Grattis grattis!
:)


Ylva jag hittade ingen mailadress i din blogg, maila mig på 

9 kommentarer:

Rosenvante sa...

Tack för tävlingen och stort Grattis till de lyckliga vinnarna.

Alexandra sa...

Vilket jobb att dra vinnarna :O) Grattis till vinnarna!

Bland nystan o papper sa...

Ja, ha ha, jag hade tänkt skriva lappar till alla lotter och dra ur en skål... Trodde inte så många skulle hitta hit :)
Skrev upp några i taget då jag såg att det blev många. Så slapp jag göra allt samma dag. :)

Smycka sa...

Grattis till vinnarna och tack för att du hade en utlottning. =o)

4U2 sa...

Nähä, inte den här gången heller ... men glada de som vann!

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

/F

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer begge to:)

MalinSj sa...

Grattis till de båda. Ha en bra kväll.//MalinSj

Maria sa...

Grattis till vinnarna!