onsdag 14 juli 2010

Att njuta av livet


Funderade på var Milton tagit vägen, hittade honom inte på hans favoritplatser. Gick för att sätta mig i soffan och kastade en blick ut på balkongen, där ligger han! På min nytvättade kofta, har lagt den där för att torka den i den varma sköna luften. Där ligger han och har det bra, varmt och gott. Jag kan inget annat än att le inombords, goa katt!

Skön kväll på er!


Where is Milton? Didn´t find him at his favorite places. Went to the sofa and looked out onto the balcony, there he is! On my newly washed jacket, put it there to dry it in the warm nice summer evening. There he lies and cuddles, warm and nice. I can not but smile inwardly, lovely cat!

A nice evening to you!

4 kommentarer:

Maria sa...

Katter har verkligen förmågan att hitta bra platser och göra det skönt för sig.Tror jag, det, att han ville ligga och mysa på din kofta!
Maria

Tina sa...

En sån sötnos! Där ligger han skönt... ;)

Bland nystan o papper sa...

Ja visst är han Tina, jag förstår att du saknar din misse :(
Tur att du har några till som förgyller tillvaron.

Therese sa...

Bara det bästa är bra nog för Milton ser jag! Ser hur skönt ut som helst!