onsdag 13 januari 2010

Nämen ojdå!

Inte trodde jag att jag skulle hitta till bloggandets värld.
Men nu när jag kommit igång med mitt stickeri och scrapperi så blir jag så ivrig att dela med mig till likasinnade.
Om det inte plötsligt blivit en stickboom nu så är det väl jag som börjat titta extra mycket. Senaste veckan har jag noterat att det ploppar upp stickcaféer på många ställen, kul! Många möjligheter till att knyta nya kontakter :)
Just nu håller jag på med en grön och skön tröja, har inte så mycket kvar och ser fram emot att äntligen ta på mig den. Värmer nog gott nu i kylan. Har även ett par sockar på gång som jag ska ge bort till en väninna.
Rotade i förrådet för ett tag sedan och hittatde mysiga garner. Tyvärr några av akryl och nylon! Vad?! Varför har jag köpt dem? Däremot hade jag garner med bomull-linblandning så det får bli nåt fint med dem till sommaren.
Ajöken för i kväll!

Inga kommentarer: