lördag 23 januari 2010

En soligt härlig dag


Nu är födelsedagssockarna till min väninna färdigstickade och ska bara lämnas över. Det blir ett par till mig själv också, i garnet som ni ser på bilden. Upptäckte att jag valt samma färger som pälsen på min ena katt... :)  Drops Fabel superwash 75% ull 25% polyamid.
Min gröna tröja är färdigstickad och väntar nu bara på att bli ihopsydd. Sedan ska en fin kant virkas runt halsringningen.
Imorgon blir det stickcafé, trevligt!
Idag skiner solen så fint så det är ett måste med en promenad.

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, då får vi se till att träffas snart! Det har visst öppnat en scrapbooking butik i min mormors gamla hus, ska vi ta en sväng dit nåndag framöver?
Kram

Bland nystan o papper sa...

Jamen det är klart vi ska, trevligt med lite utflykt nu igen :)

Malin