torsdag 28 januari 2010

Kolla va´ kul!

Vonnas Scrap: Så här ser det ut nu!


(Hm, upptäcker att man måste scrolla upp den sida som öppnas... Vet ännu inte hur man löser sånt. kommer väl med tiden :)  )


Hittade bloggen till ägarinnan vars scrapbutik jag var och shoppade hos idag. Nyöppnad och fin på Strandvägen i Stenungsund. Det roliga är att jag var inneboende hos damen som förr bodde i huset. Sommaren 1986, med gångavstånd till jobbet som låg på torget. Har aldrig haft så nära till jobbet. Så jag har alltså sovit ovanpå butiken. Damen som bodde där var dessutom mormor till min väninna som var med mig idag. :)

Kolla vilka fina papper jag köpte... Har redan funderat ut vad jag vill göra av en del :)


Naturligtvis var vi inne i garnbutiken oxå så dessa garner ska bli en mössa jag går och funderar på hur jag ska sticka. Sandnes Garn Lanett 100 % merinoull.



Inga kommentarer: