torsdag 8 maj 2014

Hhääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

GULP!
Trodde nästan ett ögonblick att jag för evigt i stort sett raderat alla foton på bloggen. Bara sisådär i runda slängar 1000 foton...

Ibland kan det ju vara käckt att läsa på innan man testar... Laddade ner en app för att underlätta överföring av bilder från mobilen till bloggen, som jag författar på min laptop. Tyckte det var onödigt med alla extra bilder i appen och raderade gladeligen, efter jag stängt av säkerhetskopieringen... Men, funderade över om det ju väl inte kan tänkas att de försvinner från bloggen? Nääää, så jag raderade lite till. Äh, kikar på bloggen ändå och ser
att
bilderna
var
BORTA!!!!
SHIT POMFRITT

Hääähhhhhhhh! Ehhhh, men det måste väl finnas nåt kvar någonstans, eller så. Gick in på "appen" på laptoppen (toppen/topen??) och lyckades till slut hitta en papperskorg där man kunde återställa fotona till bloggen. HALLELUJA! Tack du där uppe i himlen eller alla mina skyddsänglar som sitter och gosar sig på mina axlar.

Snacka om återuppståndelse med besked.

Puss på er!

1 kommentar:

Rosenvante sa...

Åh vilken tur att du kunde få tillbaka det igen. Jag tappade hela min läslista och det var inte kul det heller, men det är ju inte ens i närheten av vad du råkade ut för