torsdag 9 februari 2012

Tjiff tjoff!

Så var tanden utdragen. Tryggt och proffsigt.
Skönt!
(Var det nu nåt att stirra upp sig för!?!)


På vägen hem handlade jag lite antibakteriell munskölj, värktabletter och soppor.
Naturligtvis möttes jag av kanelbulledoft i affären.
Får inte äta eller dricka på 3 timmar.
Nu i början får ingen mat komma på sidan där tanden suttit. Detta för att läkningen ska bli så bra som möjligt. Får väl äta med huvudet på sned ...
Då, så klart blir jag sugen på kanelbullar, semlor, kaffe och annat smaskigt!

Hur som helst, skönt att det är över!

Må så gott där ute i solen
:)

Kanske jag skulle sticka lite ;)

4 kommentarer:

Rosenvante sa...

Skönt att det gick bra.

Elle sa...

Fler som har varit hos tandläkaren...
Jag har nog ungefär samma problem som du. När man bytte lagningen upptäcktes en stor spricka i tanden. Nu måste den fixas till inom den närmaste tiden, för att undvika att den går sönder och måste ut....
Suck.
Det dröjde evigheter innan bedövningen släppte lite och jag äntligen kunde äta...slurpa..i mig lite mat.
Krya på dig!
Ha en skön kväll!
Kram Elle

Ninja sa...

Så bra att det gick bra....

Anita Tørmoen sa...

Mye som frister når man ikke kan spise:)