fredag 19 februari 2010

Morot

Nej virka morötter var inte min grej. Prinsesstårtan var rolig att göra men morötter tror jag inte det blir några fler. Är sugen på att göra ett gäng blommor i härliga vårfärger. Får se vad jag kan hitta på.

 
Då tycker jag mer om min kaktusbrosch av keramik och mitt halsband av koppar jag hittade i mina lådor igår. Ja jag hade ju förstås inte tänkt använda moroten som ett smycke, men ändå... :) De är också saker jag gjort för länge sedan. Halsbandet gjorde jag bl.a. då vi provade på smide på den hantverkstekniska utbildningen jag gick. 
Nu blir det lunch och sen ska jag sticka färdigt min halsduk :)
Smaklig spis på er!

3 kommentarer:

Anna sa...

vad fin! :) jag vill oxå testa amigurumi, när jag hinner. har en del mönster jag köpt/hittat på sistone:)

Linn sa...

Moroten var väldigt häftig!

Bland nystan o papper sa...

Tackar tackar :)