tisdag 9 februari 2010

Leksaker!

Kolla va fina saker jag fått! :)
Det var synnerligen generöst tilltaget och förgyllde min dag rejält. Massa embossingpulver och fina silikonstämplar. Här ska det göras fina kort m.m. Ska bara skaffa en heat gun, sen kan jag sätta igång.

Kom nyss hem från ett stickcafé, gick sådär ikväll. Hade glömt ett garn hemma till en socka men hade lyckats ta med garn till moroten (amigurumin). Det är inte såå smart att börja ett projekt på stickträff, moroten är himla pillig i början, blev fel och jag fick börja om. Man ska ha med enkla projekt till caféerna, så man kan vara social samtidigt som man kommer nån vart. Får nog ha flera på gång ändå... Tänkte försöka undvika det så att jag blir färdig istället för att ha en massa saker liggande. Skaffade nyss garn till en mössa och nu börjat titta efter en enkel kofta. Tror jag har bestämt mig för en.

Inga kommentarer: