måndag 3 januari 2011

Då var det dags!

För att fira att jag haft över 10.000 besökare här på min blogg och att den faktiskt också snart fyller ett år lottar jag ut lite garn.

 Två nystan Drops Delight, färg 13, röd, organge, grå.

Fyra nystan Drops Lin, färg 102, vit.

Inte trodde jag att jag skulle börja blogga och att få så många besök och kommentarer här, det är jätteroligt! Mina vänner är inte så intresserade av stickning och jag hittade massa stickbloggar och tänkte att det kanske kunde vara ett roligt forum att "träffa" andra stickare i. Så hittade jag flera stickcaféer och har även den vägen lärt känna många sticknördar ;)
Att bara sitta hemma på kammaren och sticka för sig själv är inte lika roligt. Jag vill se vad andra gör, få inspiration och trevliga möten. Sedan har det lett till att jag startat Sip & Knit Göteborg på facebook. Vi har träffats en gång och kommer att träffas igen den 14 januari. Alla är välkomna.

Så till tävlingen!

En kommentar ger 1 lott
Länka på din blogg ger 1 lott

Bloggen föddes den 18/1 så det blir helt enkelt sista dagen att anmäla sitt intresse.

Lycka till!

153 kommentarer:

Marie sa...

Grattis! Är ofta inne och kikar och blir inspirerad. Vill gärna vara med i din fina utlottning.
Marie i Bullaren
nero7@passagen.se

Anonym sa...

Grattis!Är inne nästan varje dag,alltid lika spännande.Måste absolut vara med i din utlottning.Du har en förmåga att variera dina inlägg,lite av varje är kul!
Ulrika Skogstad
ulle65@spray.se

Emmas dagar sa...

Grattis!
Jag vill vara med i utlottningen av fina garner!

Anita Tørmoen sa...

Så spennende:) Gratulerer med besøkstall og bursdag på bloggen. Jeg får da ett lodd:)

Skogsflickan sa...

Grattis till alla besökare! Låter lockande med sip n knit, får se om jag tar mig dit någon gång kanske.

Jag vill iallafall gärna vara med i utlottningen, och jag länkar såklart från min sida.

Efwa - Medea sa...

Klart jag vill vara med och få chansen att vinna så fina garner. Hoppas att det kan bli stickcafé på centralen i vår igen. Det vore kul att ses ännu en gång.
Jag länkar från bloggen.

LenaL sa...

Grattis! Visst är det ett alldeles lysande sätt att träffa andra stickare?

Jag länkar hit från min blogg också.

Ha det så jättegott!

MalinSj sa...

Grattis till så många besökare. Kul att du heter Malin och har en sån fin bakgrund. God fortsättning på det nya året. MalinSj

MalinSj sa...

Hej igen. Jag vill naturligtvis vara med i din utlottning och jag länkar detta på din blogg. MalinSj

Anonym sa...

Grattis .
klart man vill vara med i din tävling.
angelica.persson@bredband.net

mary-ann sa...

grattis till både besökare och årsdagen :)
vill gärna va med och tävla och självklart har jag länkat :)

the_door_to_me sa...

Grattis till både besökare och årsdag! Läser din blogg ofta och blir inspirerad. Mycket fint som du gör!
Vill självklart vara med och vinna fint garn!
Mvh
Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Anna-Maria sa...

Jag tar gärna en lott!

Grattis till dina bloggframgångar!

Birgitta sa...

Grattis till dina besökare. Så fin blogg jag hittade här.
Jag är gärna med och tävlar och tar 2 lotter.
Kram Birgitta

sticksIDAn sa...

Jag är med och tar en lott.

Calla sa...

Jag vill vara med i utlottningen! Och har länkat på min blogg!

Maritas Maskor sa...

Vilka fina färger på din vinst!
Jag är gärna med och testar om jag har turen med mig!
Det ska bli roligt att kika in på din blogg och se vad för fint du har gjort!
Himla gulliga kissar också!
Jag länkar på min blogg för en extra lott.

Stickeri Stickera sa...

Kul initiativ med utlottning :)
Tyvärr är jag bortrest nästa Sip & Knit, får försöka nästa gång. Jag länkar för en extra lott.

Ingaredstoka sa...

Grattis till så många besökare! Roligt att hitta till din blogg också, efter att veta vem du är på Facebook.. sip&knit...
Kram Susanne

Mona sa...

Jag vill gärna vara med på din utlottning ! Grattis också till ett års bloggande.Jag har nyss börjat men tycker det är roligt att följa flera slöjdare.
Mona

Hildes Scrappeunivers sa...

Grattis :) Jeg er gjerne med og tar 2 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/vinn-garn.html

Klem fra Hilde

elisabet sa...

Grarris!
en lott till mig

Handarbete/Pyssel sa...

Kul att hitta hit!
Ja, visst är det en härlig värld här på nätet - man hittar massor med inspiration och vänner!
Jag trodde inte heller att jag skulle börja blogga för tre år sedan, men så "plötsligt händer det" och jag hade börjat trädgårdsblogga och lärde mig massor (om både bloggande och trädgård) och fick många fina vänner. När trädgården låg i vila var det bara att starta en handarbetsblogg...! Ja, och så fortsätter det :) Vill inte sluta!

GRATTIS till din stundande årsdag!
Vilka fina vinster! Jag drar en lott och håller tummarna! :)

Ha det gott!

Rosenvante sa...

Grattis.
Hoppas det blir många år till som du håller på.
Att träffa andra stickare om så på nätet är väldigt berikande och inspirerande.
Lägger en länk för självklart vill jag vara med i utlottningen.

indie sa...

Gratulerer med 10.000 besøk! :)

Supre premier du har også, det hvite garnet så så mykt og deilig ut.

Hilsen Ingrid

Anonym sa...

Länkar från högra spalten i min blogg

http://belindasmamma.blogspot.com/

alltid roligt att försöka vinna

Annika sa...

Detta vill jag inte missa! Har lagt en liten länk hos mig :) http://sammanfaller.blogspot.com/2011/01/garn-tavling.html

StickLena =KnitLena sa...

Bloggning kan orsaka mycket, bla stjäla tid (hi hi).
Jag försöker att inte köpa garn så om jag kan vinna kanske jag håller mig "nykter" lite längre...

Nettan sa...

Klart man vill vara med i denna utlottningen. Det kan ju bli de första nystanen i stjärnhopsjalen =0)
Jag har länkat från min blogg.

Trine sa...

Grattulerer så mye.
Jeg tar 2 lodd.
Ha en fin dag:)

Pernilla sa...

Jag vill gärna försöka vinna lite garn. Länkar på min blogg.

disa sa...

Grattis till alla besökare och snart ett år här!! Jag är gärna med och tävlar. =)

Alexandra sa...

Grattis :o) Vilka fina vinster du plockat ihop, de vill jag vara med & tävla om! Länkar till Dig från min blogg.

Camilla sa...

Grattis till det besöksantalet. Länk från min blogg finns...

Hedvig sa...

Hej!

Hittade precis hit till din fina blogg! Självklart vill jag vara med och tävla. Lägger in en länk på bloggen också.

Ha en fin dag!

Maria sa...

Grattis till så många besökare! Visst är det roligt att få nya vänner via bloggen! Det är så inspirerande att få följa andras stickning och pyssel. Önskar dig ett gott nytt blogg-år! Jo, jag länkar till dig från min blogg också, för det är klart att jag gärna är med på en utlottning!

emmys stickning sa...

Grattis till så många besökare och födelsedagen! Vill självklart vara med och tävla. Har länkat i bloggen.

Maria sa...

Hej hopp!
Jag är gärna med på din utlottning. Kul med så många besökare, lycka till även i fortsättningen.
Jag länkar även från min sida.
Hälsningar Maria

Unknown sa...

Hittade just hit och vill gärna vara med i utlottning. Verkar hända mycket kring stickning i Göteborg - synd att det är så långt borta!

Unknown sa...

Hittade just hit, grattis till fin blogg! Är gärna med på garnutlottning
elisabethberg2@gmail.com

swimzy sa...

Gratulerer så mye!
:)
Her vil jeg være med på 2 lodd :)

http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/vinn-garn.html


Klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

4U2 sa...

Oj då, så många som är med. Nåja, jag försöker jag med. Tar 2 lotter - länkar med!
God fortsättning och grattis till alla besökare och till din födelsedag!

Maj-Len sa...

Jag är med om utlottningen med 1 lott.

mlaymark@gmail.com

Eva Andersson sa...

såklart man vill vara med på utlottning. du har en jättefin blogg.
Eva Andersson

Sjömans-Elin sa...

Jag behöver inte mer garn, jag behöver inte mer garn jag behöver inte mer garn... Men lingarnet skulle jag gärna testa.

Eftersom jag kommit överens med mig själv om att inte bygga på stashen mer, får du garn tillbaka om jag skulle vilja. Alternativt så skänker jag det till Stickhjälpen. Du bestämmer. Om det skulle bli så.

OBS! Det är ingen muta, bara ett sätt att få killen att stanna kvar hos mig :)

Anonym sa...

Grattis till din fina blogg, jag vill jättegärna vara med på utlottningen av garnen. Jag bloggar inte själv, men jag gillar att bli inspirerad av andra.

Varma hälsningar
Camilla

Min e-post: kamilla69@gmail.com

Drutten sa...

Vad roligt att hitta hit, fin blogg! Jag vill gärna vara med i utlottning och länkar på min blogg.

Saras pyssel sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen och lägger upp en länk i min blogg!

kråkspark sa...

Jag är gärna med och vinner på din utlottning!

Grattis till så många besökare!
Är själv snart uppe i samma summa och funderar på vad man kan fira det med!

Tina sa...

Grattis till dom många besöken!!

Jag vill förståss vara med när det vankas garn ;o) Tar 2 lotter, länkar på min blogg.

Rosas blog sa...

Grattis grattis!
Jag är gärna med och tävlar.
Du har en jättetrevlig blogg.
Jag länkar från min blogg också.

annelie sa...

Jättevackert garn! Lägg en lott till mig!

Tvärslå sa...

Oj va snygga garner, jag är gärna med och tävlar, länkar också :)

Icka sa...

Har en turdag idag då jag lyckats "surfa" in på för mig nya bloggar där det pågår tävlingar och utlottningar...
Länkar naturligtvis från min blogg och hoppas på lite tur.

Zandra sa...

Grattis! Jag deltar gärna och länkar från min vänsta spalt.

Mmatilda sa...

Grattis till fin blogg, jag vill gärna delta i utlottningen! Jag har länkat från min blogg!

malinmys sa...

Åhh vad fint! Är gärna med och länkar också!

Fiff sa...

Åh, så roligt med en tävling! Och fina priser :-) Jag vill såklart vara med, och har länkat på min blogg. Så två lotter till mig tack. Grattis till nästan ett år med bloggen! Jag är också så glad över bloggvärlden, för jag har inte heller några bekanta som handarbetar. Det är en härlig värld det här!

Carin@Ullhärvan sa...

Grattis! Så klart jag vill vara med och tävla.

Knytt sa...

Stort grattis!

Vill förstås gärna vara med och tävla om så fina priser.

grettve@live.se

Eva sa...

Ja vist är det fantastiskt med internet,man tar sej till platser och träffar människor man aldrig skulle möta annars.och man låter sej inspereras!
Klart jag e med och tävlar!

tilda sa...

Grattis till en fin blogg med många besökare!Skall försöka länka till din blogg! Hoppas det lyckas. Jag är inte så kunnig ännu men skall försöka.

Anonym sa...

Hej!
Första gången jag är här.
Grattis till så många besökare... jag kommer en hädanefter =) Självklart vill jag vara med i din utlottning, trots att det redan är jättemånga lottköpare. Är man inte med, kan man ju inte vinna.
2 lotter tar jag gärna. Har länkat hos mig.
Ha en fin helg!

frisky frog sa...

Vilken fin blogg och grattis på "födelsedagen"! Jag vill gärna vara med och fira i din utlottning.

Margita sa...

Naturligtvis vil jag vara med och kanske vina så fina garner

Veronica sa...

Grattis. 10 000 besökare på bara ett år! Va roligt. Jag är gärna med och tävlar. Länkar från min sida.

Marit Johanne sa...

Gratulerer med 10000 besøk og snart 1-årsdag! Så nydelig garn, det vil jeg gjerne være med på trekningen av :)
Jeg har linket med bilde på bloggen min så det blir 2 lodd, takk.

Ylva sa...

Jag vill också vara med i utlottningen.
Länkar naturligtvis från min blogg!

Anonym sa...

Grattis till besökarna! Jag vill vara med och försöka vinna. Har ingen egen blogg, så en lott för mig.
rebnic(at)home.se

Annelis hantverk sa...

Fin blogg jag hittade här med vackert stickat och mycket godsaker!
Jag tar två lotter,tack!
Grattis till så många besökare!

Renée sa...

Hej! Jag vill jättegärna vinna! Jag nöjer mig med en lott då detta med länkning inte är min starka sida... Jag hoppas på tur istället!

Unknown sa...

Jag är gärna med i utlottningen av de fina garnerna!!

Gunilla sa...

Stort Grattis till alla dina brsökare, och jag är ju en av dem. Och en alldelens ny blogg för mig med mycket inspiration.

Vill gärna delta i din fantastiska utlottning.
Tar 2 lotter som du får vika för mig.

Hoppas på en riktig stor tur.

Ha det gott/Gunilla

Anonym sa...

oj, vilken underbar blog du har. jag har ny-upptäckt stickning o är så himla glad för det. jag längtar till kvällen, när jag får ro att sätta mej med stickningen. jag har tre olika på gång att växla mellan- en kofta till mej själv, ett par strumpor- även de till mej. o i julklapp fick två av barnbarnen stickade tröjor.
med nya öppna ögon tittar jag nu efter garn överallt :) o har unnat mej lite bättre, finare och (dyrare) stickor.
jag ska fortsätta följa din blog. tack o hej.
monika c.

LadyNight sa...

Tjohej! Hittade precis till din mysiga blogg :) Självklart vill även jag testa lyckan i din tävling. Har länkat med bild i sidomenyn (under "Tävlingar") på min blogg.

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Inge sa...

Grattis till fin blogg.
Självklart vill jag vara med och försöka vinna så fina garnnystan.
Har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ellinor Werner sa...

Vill gärna vara med på 2 lotter. länkar från min blogg www.stansatochparlat.blogg.se

Majstess sa...

Grattis!! Klart jag vill vara med i utlottningen!! Länkar gör jag med!!

Jenny sa...

Jag vill gärna också vara med i utlottningen!
Tycker om att läsa din blogg, den är mysig.
jenny.landstrom@gmail.com

StinasLoppis m.m sa...

Hej tar en lott o hoppas på tur

j´shörnan sa...

hej jag vill också ha en lott jag vinner aldrig men kanske i år blir det något kram maria

Madeleine sa...

Grattis! Jag vill ha två lotter, länkar från min blogg. :)

I-L sa...

Gratulerar :-) Jag vill gärna vara med på en lott. Älskar att sticka till barnbarnen. Må väl! från Inga-Lill (famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis!
Jag vill också gärna vara med.
/Claudia
Claude_Preuss@hotmail.com

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen! Har även länkat på min blogg :)
/Cecilia

Helena sa...

Grattis! Fin blogg och många vackra alster du gjort. Jag vill gärna vara med i utlottningen av garnerna.

God fortsättning på det nya året.
//Helena

Sunna sa...

Det här var en ny blogg för mig, jättekul och givetvis tar jag gärna en lott

Nettan sa...

Grattis! Klart jag vill vara med och fira och vinna fint garn.
Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Hej
Jag stickar just nu sockar i Fabel och Delight och vill gärna vinna.Har ingen blogg
Elsie-Mari

Unknown sa...

Fin blogg du har! Vill gärna vara med i utlottningen. Länkar från min blogg också.
http://ingapyssel.blogspot.com

Timeout sa...

Grattis till årsdagen och alla besökare! Jag blir alltid så imponerad av alla er som har så många besökare. Jag antar att man måste vara lite mer aktiv än jag är...Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar också.

Elena sa...

Jag brukar alltid ha otur i spel och lotterier men man kan ju alltid hoppas på tur den här gången ;)
Väldigt trevlig blogg du har, den blir spännande att följa =)

Pysselmaja sa...

Grattis!
Jag vill också vara med i utlottningen och länkar från min blogg.//Mona

stickresan sa...

Grattis till ettårsdagen!
Självklart vill man vara med och tävla om garn. Lägger en länk på bloggen också.

Jenny sa...

Jag vill såklart vinna! :)
Och har länkat hit från min blogg!

Fru P sa...

Hejsan! Hit har jag aldrig hittat, men jag kommer tillbaka! Tar gärna en lott i förbifarten också så klart. På återhörande!

Annas tipsblogg sa...

Är gärna med:)

Humlan sa...

Här hamnade jag av en slump. Är gärna med på en lott. Ska försöka länka tillmin blogg som handlar om dokumentation på förskolan.

Anonym sa...

I find you from another blog,I am not sure can I participate in this giveaway but I would love to.I have friends in Sweden,hope to visit some day.Happy New Year,greetings from Serbia.

Danijela

pprincipeta@yahoo.com

Smycka sa...

Alltid roligt med tävlingar! Grattis till 1-årsdagen och 10.000 besökare! Jag har länkat till ditt inlägg:
http://smyckasblogg.blogspot.com/2011/01/tavling.html

Ha en bra vecka! =o)

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Vill väldigt gärna vara med och tävla!!! Har länkat från min blogg

http://virkaholic.blogspot.com/

dessi9 sa...

Grattis till alla besökare och till din fina blogg. Självklart vill jag vara med och tävla och länkar från min blogg.

Marit sa...

Hej! Vilket underbart garn du lottar ut! Jag hoppas så mycket att jag vinner! Det skulle underlätta mitt nyårslöfte om att inte köpa mer garn förrän jag gjort av med en del av det jag redan har. Men vinna kan man väl?

Anonym sa...

Jag vill också vara med i utlottningen!

/Marit

Anonym sa...

Grattis.
Klart man vill vara med och prova lyckan.
angelica.persson@bredband.net

Sylke Feldhusen sa...

Jeg blir gjerne med på utlodningen din, så flott garn du lodder ut! Jeg linker til deg, i sidemenyen på bloggen min.

Mormor S sa...

Hej. Jag vill gärna vara med och tävla om så fint garn. Jag är en sticknörd jag också och det är jätteroligt att hitta stickbloggar som jag inte hittat tidigare.

Jag har länkat i min blogg.
Hoppas på stor tur.

Camillha sa...

Jag vill gärna vara med i denna utlottningen! Länkar i min blogg också!

Tack för en skön blogg!

Anonym sa...

Så fina garn! Och vilken härlig blogg du har! Jag tar gärna två lotter - länkar så klart från min blogg!

http://nillar.wordpress.com/2011/01/11/man-kan/

/Pernilla

Helene sa...

Heisann!

Jeg blir gjerne med, og legger inn 1 lodd:)

Anna-Lena sa...

Grattis! Vill gärna vara med i utlottningen.

Iréne JB sa...

Visst är bloggvärlden underbar när man vill få inspiration och hitta likasinnade. Och självklart vill även jag var amed i utlottningen.

Tant Kaisa sa...

Måste ju vara med mysig blogg, jag din utlottning :) Jättefin blogg, jag kommer tillbaka...

Kaisa
tantkaisa@gmail.com

Anna sa...

hej jag är med och tävlar!
länk till din tävling kommer på min blogg den 15/1 kl. 13.23 (la in det som tidsinställt inlägg för jag har andra inlägg på gång innan, vill inte lägga flera samtidigt, hoppas det går bra :)).

mvh Anna

Garbo sa...

Hej vännen! Jag ramlade in på din blogg precis nyss. Och såg till min stora glädje att du har en tävling nu. Sånt gillar jag. Jag tävlar en massa, men jag vinner aldrig.. Jag har läst på så många bloggar att Wettextrasorna kan slänga sej i väggen i jämförelse med stickade lintrasor. Detta väckte mitt intresse och jag är jättesugen på att testa att sticka et par såna trasor till vårt hem. Så det vore toppen att vinna dina nystan med lingarn.. Hoppas du har en härlig vecka! Hälsningar Ewa

Lilli sa...

Hejsan! Hittade till din blogg idag och ser att du stickat en massa fint som du har visat här. Följer gärna din blogg framöver :) Så många besökare du haft! Grattis! Jag är också gärna med i din utlottning och länkar från min blogg :) Det blir 2 lotter då, tror jag det var. Är det du som håller i stickträffarna på Evas Paley också? Har aldrig varit där, men det skulle vara kul om det kunde bli någon gång :)

Anonym sa...

Grattis till din fina blogg. Har länkat på min sida....http://nystanopapper.blogspot.com/2011/01/da-var-det-dags.html
Nu håller jag tummarna.
hej hej.....sinikka

Britt sa...

Hej
Vilken fin blogg du har. Hittade dig idag, vill gärna vara med i din utlottning.

Vform sa...

Grattis!
Älskar garn ... i mån om att man tar sig tid att sticka ;)
Vill gärna vinna i ditt lotteri!
Länkar också = två lotter!
Jag har också lotteri ... några timmar kvar :O)
Skön stickstund till dig!
Kram V.

Fijaffa sa...

Hittade nyss hit och vill så klart också vara med och tävla och fira. Länkar på min blogg. Välkommen in!

Anonym sa...

Hej!
......och Grattis!!!

Jag brukar kika in på din blogg lite titt som tätt. Just för att få lite inspiration och hålla igång min egen stickning :).

Jag är gärna med i utlottningen.

Ha en trevlig helg!!!

Hälsningar
Sanna

sanna.renfors@spray.se

Marie sa...

Vilka härliga garner, klart man vill vara med i utlottningen.
marie.thelander@hotmail.com

ZaraZitrus sa...

Surfade in här på din fina blogg när jag kollade efter stickningstips. Har egentligen pixelart (pärlplattor) som kreativt intresse men är sedan julhelgen nybörjare på det här med stickning. Vill gärna vara med i utlottningen och länkar även på min blogg!

//Z
http://zarazitrus.wordpress.com/

Anonym sa...

Men klart ajg e med på en utlottning och garn får man aldrig för mkt av...
Och naturligtvis länkar jag!!
Kramizar!

carina-lindholm@hotmail.com sa...

Grattis. Jag vill vara med i utlottningen. Carina

virre sa...

Hej!
Idag hitta jag din blogg, eftersom jag inte är någon riktig datavän ( stickar hellre el har nått annat handarbete i händerna )men så upptäckte jag att det är många som bloggar om stickning då blev datan mycket roligare! Så jag kollar runt lite några gånger i veckan.Är gärna med i utlottningen av garnet. mvh virre / orust

Anneli sa...

Hej! Roligt med utlottning. Jag vill gärna vara med och prova lyckan!

Jag länkar i högerspalten på min blogg http://www.garnfroken.blogspot.com och hoppas på tur!

//Garnfröken

Monica sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med på utlottningen och länkar även från mig blogg!

Annica sa...

Åh, vill gärna vara med och tävla.
Ska se om jag kan länka från min blogg.

Anta sa...

Grattis till alla besökare, jag vill gärna vara med och gratta och ta chansen att vinna, länkar oxå.

skapa och inreda sa...

Grattis! Vill gärna vara med, länkar till dig från mig.
Annika

evamar sa...

Jag är gärna med och har länkat:

http://evamar.blogg.se/2011/january/garn-18-jan.html

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com
(Har ej blogg)

sandra sa...

Jag är gärna med och tävlar. skulle behöva lite garn nu när jag ska sticka en filt till bebisen som kommer i maj

sandra sa...

Glömde att skriva att jag länkat oxå
http://trollungarnalinder.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-om-lite-garn.html

Aisyah Helga sa...

Oooh..I'd love to join in your giveaway! Thanks for the chance!

Anonym sa...

hej! jag är gärna med och tävlar om lite vitt garn. :) martina_holst@hotmail.com

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill gärna delta i din tävling! I högra sidospalten på min blogg har jag länkat och den länken låter jag ligga kvar t.o.m. sista tävlingsdagen.

Häls. F

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2011/january/garn-181.html

Jag är gärna med, tävlar om vitt garn.

info@annakarlsson.se

Annika sa...

Jag vill vara med och tävla!

http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/garn-18-jan.html

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med och tävlar!

*håller tummarna*

KRAM

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/garn-18-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Spinn sa...

Är gärna med i lottningen, men bara med en lott. Känns som att fler blogglänkningar får vänta tills jag kommit igång med min egen blogg, jag kan ju inte bara ha tävlingslänkar i den.. :)

Josefine sa...

En lott till mig. fr0stskadad@hotmail.com

Lotta sa...

Vore kul att vinna lite garn så jag kan överraska en nyfunnen vän i Skåne. Har via blogg och Facebook blivit god vän med makens ingifta moster trots att vi aldrig träffats.
Hon stickar, virkar och syr när hon inte gör fina kort. Så jag är med och hoppas att jag kan skicka ett paket ner till henne!

Carola sa...

Jag hittade hit av en slump och tycker det är kul med hantverksbloggar. Jag älskar garn och allt man kan göra med det. Jag lärde mig även att nålbinda för ett par år sedan och har nålbundit mössor och vantar.

E-B sa...

hoppas vinna! har ju två lotter då jag länkat...

Anonym sa...

Precis som jag tänker om att blogga om stickning. Kul att det går så bra!

Jag hoppas vinna lite Drops Delight att sticka sockar av. :)

linnnea sjöström sa...

Grattis till dina besökare, jag är gärna med och tävlar :) 1 lott.

Anna-Karin sa...

Ute i sista stund :-) Tävlar gärna!!
Anna-Karin

Bim HD sa...

Sista dagen, inte en chans... Jag bara älskar det där garnet UTAN att ha testat det ens. Orsak, hittas inte här och har man totalt köpstopp dessutom, så har man. Arbetslöshetenen hägrar och med elräkningen som kom idag så får man ju mer än hicka. Bloggen finns - men med allt som händer och fötter, ligger nere tills bättre tider? Drömmer om tur ändå...
Må så grankott...

Charlotte sa...

Jag är gärna med!

ChiqueroCerdos@hotmail.com

Svea sa...

Jag vill vara med och tävla om garnerna och har länkat här: http://luxkvinnan.blogspot.com/2011/01/jag-tavlar-om-garn.html